14 Kasım 2011 Pazartesi

Dewey-Vicki Myron


Dewey
Vicki Myron

380 sayfa
Pegasus Yayınları


6 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

Haah haa çok iyi:)))

berna dedi ki...

Orhan Pamuk kitabını sabırsızlıkla bekliyorum( yorumlarınla birlikte tabi):)

Sevgiler,
Berna

old but gold dedi ki...

Bu kütüphane kedisi Dewey değil mi?Cuma günü okul kütüphanemizde panoda okumuştum.Ne güzel denk geldi (: Sizin evin kütüphane kedisi de Karamel oluyor sanırım diğer blogtaki son yazıda görüldüğü üzere :)

serrose dedi ki...

Defne Soysal
:))

Berna
Orhan Pamuk yazisi bloglarda ;)
Sevgilerimle
Sergul

Old bur Gold
Evet ;)ben ilk ciktiginda okumstum.Evet azicik renkler benziyor degil mi :)

lale dedi ki...

çıtayı yüksek tutmuştum sanırım , kitabın öyle çok sevmemiştim...
Senin karamel de çok yakında okuma yazmayı öğrenir, Firmin gibi:)

serrose dedi ki...

lale
ben de önce sevmedim ama bir yerden sonra sevdim.
Okusa fena olmaz yani :)